1 Mayıs 2013 Çarşamba

01.05.2013

Her şeyden uzaklaşmaya çalışıyorum.Bunu çoğunlukla başarıyorum da.Kendime büyüdüğümü öğretmeye çalışıyorum.İşlerimi yoluna koymaya,geleceğe dair elimde ne varsa tutmaya çalışıyorum.Kitap listemi kaybettim ve bir daha silinmesin diye kitaplarla ilgili bir internet sitesi buldum bütün gün kitap bakıp eğer piyango çıkarsa istediğim bütün kitapları aynı anda alırım diye kendi kendime düşünüyorum.Tabii ki de hepsini aynı anda almak istemiyorum.Çok aç gözlüyüm.
 Günlerdir resim yapıyorum.Kursa birkaç gündür gitmiyoruz.Kurs hocamızın babası ölmüş.Ölüm çok tuhaf bir şey ve gelmesini istemiyorum.İllaki gelecekse de öncelikli ben olayım.Etrafımdaki insanların yok olmasına katlanamam.
 Bunlar haricinde hayatımı gerçekten değiştirebildiğimi hissediyorum.Bugüne kadar ya değiştirmeye çalışıp başarısız oldum ya da akışına göre bir değişim yaşadım.Belki de istediğim gibi olmamasının nedeni istediklerimin bana bile büyük olmasıydı.1 haftadır yaşadığım şeyler sayesinde artık ne istediğimi biliyorum diyebilirim.Bunu başaracağımı da düşünüyorum.Bundan 6 ay sonra Mimar Sinan'a kayıt yaptırmaya gidebileceğime de inanıyorum.Her ne olursa olsun,kendimle çelişip kendime bile sindiremeyecek olsam bile bundan sapmayacağıma artık eminim.
 Bunun haricinde olan şeylere artık kafa yormayacağımı da biliyorum.Hayat düzenine parmak sokarak mutlu olunmuyor.Her şey olduğu gibi tesadüfleriyle güzel.Zorlama düzenler,çürük tahtalara kurulu,fırtına bile gelmeden yıkılacak şeyler.
 Yaşadıklarımdan hep ders çıkardım.Yine devam ediyorum ve devam edeceğim de.Eğer hayattan bir şey öğrenebilmiş olmasaydım elbette kendimi zapt edemez,rayımdan çıkardım.
 Aslında bu zırvalıklar içinde asıl söylemek istediğim daha da zırva bir şeydi.Şöyle ki;Bridget Jones'un bile bir mutlu sonu varsa tabii ki de herkesin olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence