22 Mayıs 2013 Çarşamba

2012 Zarar Ziyan Listesi

2012'ye ne hayallerle başladığımı okudum az önce.Ve bundan sonraki iki senede başka hayal kurmamaya yemin ediyorum şimdi.Allah kahretmesin ben ne zaman bir şey istesem oluyor ama hayatımın amına koyup oluyor.Şu an bunları yazarken içimdeki ses götü başı dağıtıp gülmeye başladı bile.Ne kadar çok hayal varsa o kadar çok bokluk oldu hep bende.Neyse ki şu aralar ve bundan sonraki uzun süre hayal kelimesini ağzıma almayacağımı biliyorum.Zaten realist şeylerle uğraşma kararındayım.
 Aşk istemişim en son aralık ayında aşk kelimesini moleküllerine ayırmıştım.
 Arkadaşlarımla (yani o zamanki arkadaşlarımla) eskişehirde (evet bi ara eskişehire gitmek istiyordum) üniversiteyi okumak istemişim ne o arkadaşlar kaldı,ne eskişehir ne üniversite...
 Bi de paşa dededen miras istemişim ama benim paşa olmayan dedem bile yok,zaten zengin olmak gibi bi hayalimde.
 Zayıflamak istemişim o sorunsuz oldu demek isterdim ama o da şu ilk istediğim şeyle bağlantılı olarak oldu.Aşık oldum,acı çektim,bi baktım yemek yemiyorum,derbeder olmuşum bi baktım dilara bi yılda 10 kilo vermiş.
 Kaba taslak olarak isteklerim bunlarmış.Şimdi okuyup da aman bi bok olmamış ki demeyin efendim.Oldu hepsi ama götüme kazık yiyerek oldu.O yüzden ben bu dilek işlerinden de hayal işlerinden de elimi ayağımı çekerim artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence