20 Mayıs 2013 Pazartesi

19.05.2013

 Sabah nasıl uyandığımı hatırlamıyorum.Ama bi ara giyindim.Mp3'üme yeni şarkı bile atmışım o ara.Ayakkabılarımı bağladığımı hatırlıyorum.Yöneticinin karısı ben asansörden inerken nasıl gençsiniz siz anlamıyorum dedi onu hatırlıyorum.Yöneticinin kızı olan arkadaşım suratımın şişliğin görünce kaçta kalktığımı sordu.Saçlarım artık siyah,mavi değil.Dün sığacığa gittik.Güneş,rüzgar ve benzeri etmenler yüzünden hepimiz sakat kalmışız.Sağ bacağıma basamıyorum.Kollarım ve bacaklarım tırnak izleriyle dolu.Böcek gördüm mü anında kaşınmaya başlıyorum.Sığacık kalesinde tekne çizdik bi de dün.Sait Faik öyküleri gibiydi.Surlardan inemedim.Panik atak geçirmişim.Yükseklik korkum var.Kaan abi inmeme yardım etti.Onunda panik atağı var ama ilaç kullandığı için şimdi otobanda 90 bile yapabiliyor.Araba güzel bişey.Her yere anında gidiyorsun ve giderken dondurma yiyebiliyorsun.
 Bu ara her şey çok güzel aslında.Cansu,atakan,hülya hep beraberiz.Eskiden bi tuhaftı nefret ediyordum hepsinden sırasıyla.Ama şimdi çok güzel.Her şeyi konuşabiliyoruz,kıçına broadway tamponu çarpan gülnazı izleyip gülüyoruz falan.Herkes çok güzel yani.
 Arada böyle yalnızım diye üzülüyorum.Ama yalnız olmamayı denediğim de hoş şeyler olmadı.O yüzden böyle bırakmaya karar verdim.Zaten bu ara tek sıkıntım resim sınavları.Mimar sinanı kazanamazsam 3. sene denemem biliyorum.Edebiyat okumayı düşünüyorum o yüzden.Öğretmen olmak içinde değil.Bilmiyorum işte.Edebiyat güzel bişey.
 Bugün kaan abi atölyede bize bakıp galiba yanlışlıkla sizin beyinlerinizi yaktım dedi.Kafa sallayıp masayla olan ilişkime devam ettim.Dönen merdiven çizebiliyorum artık.
 Saatler önce dükkandan aldığım light colayla da hala bakışıyoruz.Açıp içsem mi acaba? En son aldığım tütünümde tezek kokuyor.Sigaradan nefret etmeye başladım.Camel softtan bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence