25 Mayıs 2013 Cumartesi

24.05.2013

Uykusuz kalıp sabahın köründe uyandığımda ağzımda yaralar çıkıyor.Bi tek bende olmuyomuş.Buna sevindim.Dün kursa gittik.Kaan abi tam beyinlerimizi yakmak üzereydi kii çizim konusunu değiştirdi bizde kağıt kalem yapıştık,oturduk çizdik.Üstüne kursta sabahladık.Gece 3'e kadar çizebildim anca.Sanırım tam olarak hatırlamıyorum da.İnekler tavuk yiyor mu diye sordum.Onu hatırlıyorum.Her mola verdiğimizde atölyenin dibindeki çocuk parkına koştuk.Manyak gibi salıncak,kaydırak ne varsa kullandık.En son üç kişi arka arkaya burgu makarnaya benzeyen kaydıraktan kaydık.İndiğimde kendimi yerde yatıyorken buldum.Cansu yüzüstü kendini atmıştı.Atakan baş aşağı duruyordu.Sanırım gülmekten 5 dakika kimse yerden kalkmadı.Eğlenmek güzel bişey.
 Bugün eve geldiğimde günlerdir bitiremediğim kitabı bitirdim.Resim yapamayacak kadar kafayı yediğimi farkettim.
 Hala gerizekalı gibiyim.Tepkisiz olarak uyandığım saatten beri yatakta oturuyorum.Umarım yarına kadar düzelirim.Teoman konserine gitmek istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence