7 Mayıs 2013 Salı

06.05.2013

 Dediğim her şey olmak zorunda.Olmazsa evren kaidesini bozan bir sistem başa geçer yoksa.Benden tiksinen insanlar var,biliyorum.Ama her şey irade meselesi.Benim onlara kayıtsızlığım,onların bana kayıtlılığı.İstedikleri kadar aşağılasınlar.Zaaflarımı en iyi ben biliyorum ve sadece kendimi yenebilirim.Önemseyeceğim çok şey olmadığını biliyorum.
 Her gün evren biraz daha büyürken küçülen insanlara maruz kalmak çok üzücü.Bunları kaale alma gereksiniminde bulunmayan zavallılar elbette var.Hepinizi bu kadar küçümserken hatalarımı görüp düzeltmek de benim daimi görevim artık.
 Benim için artık kısıtlı çözümler ve belirli nedenler var.Bu şehirden gitmeliyim.Ruhumu ezen bu şehirden,suratını gördüğümde kalbime zift damlatan bedenlerden gitmeliyim.Beni dibe çeken,ağır,paslı gardlarla yürümemi sağlayan bu şehirden gitmeliyim.Kalbimi arındırmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence