31 Ocak 2013 Perşembe

30.01.2013

Sevgili Günlük
Bugün özdileğe gittik.Dondurma yedik.Babaannemle.Geri döndük.ŞAKA LAN ŞAKA.
Son bikaç gündür yani gece günlük yazmadığım kadar gündür ananemde ders çalışıyodum.Hatta kendimi fazla kaptırıp 10 saat çalıştığım bir gün bile oldu.Velhasıl babannem 3 yıl önce sizlere ömür.Sevmiyodum da zaten kendisini.Ananemde geçirdiğim süre zarfında körfeze karşı sigara tüttürdüm.Keyifli,huzur doluydu.Benim emeklilik yaşım çoktan gelmiş bunu anladım.Sonra sabah eve döndüm ve 25 lira bir tüp boyaya verdim.Boya tüpü resmen götüme girdi.Sonradan üzüldüm ama şu an verdiğim paraya acıyamıyorum.Bindik Dilanla gittik kuaföre.Kuaför kuzenim.Tam 5 saat bekledik.Gelen müşterinin allah cezasını versin.Sigara içmeye kapıya çıktığımda çığlık çığlığa dışarı gelip niye sigara içtiğimi sordu.15 yaşında sanıyormuş canımın içi.Kimliği göstereyim isterseniz dedim.Ve yılda 68345354 kez duyduğum şeyi tekrarladı.
 "Aaa ne güzel 30 yaşına gelince genç gösterceksin."
 Allah razı olsun amın evladı.Sonra gittiler.Saçlarım maviye boyandı ve saatlerdir kafamı taciz ediyorum.Sanırım saçlarıma aşık oldum.Sigara sarmak zor bir iş.Ananem çok matrak bi kadın.Mp3'ümün şarjı yarın bitecek ve boyanın kalıcı olması için pazara kadar saçlarımı yıkamamam gerekiyormuş.Pazar günü bitlerimi ayıklarken günlük yazıcam galiba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence