13 Ocak 2013 Pazar

13.01.2013

Günlerdir haftalardır aklımda sadece bir şey geçiyor.İntihar etmek isteyenler nasıl olurdu o kadar güçlüler.Ne bileyim ben denemiştim.İlk saçlarımı kesmiştim sonrada bileklerime batırmaya çalışmıştım.Salaklık amına koyayım.Ama mantıklı gelse bir dakika durmam biliyorum.İçimde umut olduğu için mi yaşamak istiyorum yoksa cidden siki yedim mi diye merak ediyorum.
 Bütün gün regl ağrısı çektim.Ağrıyla uyandım.Hayatımda ilk kez erken geldi.Sanırım hayatımın bu kadar huzur olmasından kaynaklı.Neyse ki ölmedim.Parama kıyıp camel soft aldım west falan içemiyom çünkü.Akciğerlerim öldü.Sigarayı bırakmam lazım sanırım.Bi bok bilmiyom.
 Bugünde kimseyle konuşmadım.
 Hülya aynı duraktan bincek miyiz diye mesaj attı.Ölüyorum ben gelmicem dedim.
 Sonra deniz piercingci sordu.Bilmiyom dedim.
 Bi de cansu mesaj attı gelsene diye.Dalga geçti sanırım.Çünkü belden aşağım çalışmıyo.Tekerlekli sandalye istiyorum.
 Bir de artık aşk varsa,varsa,varsa...yok,tamam.
 Yarın asdasd diye bi kitap çıkmış onu alıcam.
 13 bence çok güzel bi rakam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence