20 Ocak 2013 Pazar

19.01.2013

Ucubeler diye bi film izledim çok güzeldi.1932 yapımı.Bugün sadece resim kursuna gittim ve eve geldim.Denizle bugün hiç konuşmadık bi tuhafıma gitti.Sanırım son görüştüğümüzde benden nefret etti.Kuruntulu insanlar kafalarına ip geçirip kendilerini ahizeye assın lütfen.
 Radiohead bugün hayatımı sikti resmen.Cemal Süreya demiyorum bile.Yine yazdırdı.
 Birini sevmek istiyorum.Biri de beni sevsin istiyorum sonra düşünüp bakıyorum.Kim beni sevebilir? Birinin beni seveceğine ihtimal vermiyorum."E onlar sevmişti" Onlar beni tanıdıktan sonra sevmişti.İnsanlara dış görünümüm hilkat garibesi gibi geliyor galiba.Korkunç.
 Biri beni ve yazıları,şiirleri,hikayeleri ve tasarımlarımı keşfetsin istiyorum.Özellikle yazdıklarımı biri keşfetsin.Herkes okusun istiyorum.Egomanyak değilim ama insanların yazılarımı beğenmelerini istiyorum.
 Bi de intihar etme fikrine sıcak yaklaşabileceğim olaylar istiyorum.Büyümek çok zor.Olgunluk göstermek,hayata dahil olmak ve istenildiği gibi bir birey olmak benim yapabileceğim şeyler değil ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence