28 Ocak 2013 Pazartesi

28.01.2013

Bugün tam anlamıyla bir dilara günü oldu.Saat 3te uyandım.Her zamanki gibi saat başı uyanıp saate bakıp tekrar yattım.Ailemin pastane-kafe benzeri bir yerinin olması ve benimde canımın hayvan gibi boyoz istemesi bir işe yaradı ve anneme pişirttim.Tabi sadece 2 tane yiyebildim.İngilizce altyazılı dizi izleyip olmayan ingilizcemi geliştirdim.Kurs hocası sanırım bir çılgın ve ödev yapmayacağımı söylediğim halde hala ödev atıyor.Neyseki sevimli bir adam ve üzülmesin diye ödevleri yapacağımı söyledim.Dün gece uyuyana kadar hayallerimin erkeğinin beni lunaparka götüreceğini düşündüm.Dönme dolaba bineceğimizi ve mavi pamuk şeker yiyebileceğimizi hayal ettim.Sanırım ben tekrar kız çocuğu olmaya başladım.Gerçi benim yükseklik korkum var dönme dolaba binemem ama hayal etmesi fena değildi.
 Saçlarımı hala boyatamadım ve sorumsuz bir insanım.Thanks god! 
 Her şey iyi gibi.Salonda oturmaya tekrar başladım.Tütün sararken parmağımı kesmişim.Shameless dünyanın en harika dizisi.Ve bugün annemle babamın evlilik yıldönümü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence