26 Ocak 2013 Cumartesi

25.01.2013

Çok kötüyüm hatta son sınırlara kadar geldim.İçim öyle ki karnaval alanı gibi tahta bacaklı göstericiler yaşlı teyzeleri taciz ediyor.Bu cümleyi niye kurdum bilmiyorum.Müzeyyen Senar dinliyorum.Denizi bugün bi kızla gördüm ve selamlaşmadık.Oğulcanı da bi kızla gördüğümde kötü olmuştum ama bu sefer daha da kötüydü.Eski sevgililerim bi kızla veya başka bi kızla dolaşmasın istiyorum.Dünyanın en kıskanç insanıyım.
 Burakla buluştuk bugün.Başlarda her şey mükemmeldi.Sonra her şey boka sardı.
 Hayatım olağanüstü kötüymüş gibi geliyor.Üzülüyorum.Üzülüyorum.Üzülüyorum.
 Bir takım kararlar almaya karar vermiştim.Ama şu an bunları uygulayacak yeni kararlar almam gerekecek galiba.
Karararar listesi:
-Özgüvenimi tekrar toplamak
-Eski sevgili vs. ne varsa hayatımdan çıkarmak
-Yeni insanlar,yeni ortamlar
-Daha fazla resim yapmak ve ygs çalışmak
-Yazı yazmak ve aldığım kitapları okumak
-Asıl Dilara'dan geriye ne kaldıysa restore etmek
 Ben eskiyi istiyorum.Geçen yıl ki halimi hayatımı aşkımı arkadaşlarımı.Büyümek dünyanın en iğrenç şeyi.

7 yorum:

  1. sherlockthedeneme@gmail.com

    bir işaret fişeği atar mısın

    YanıtlaSil
  2. msnden eklenebiliyor mu ki denedim ama bilmiyorum

    YanıtlaSil
  3. ben seni ekliyorum tam şu an

    YanıtlaSil
  4. bana teklif attığın mail adresine mail attım, onu da mı almadın?

    YanıtlaSil
  5. Dilara, bence güzel gidiyorsun, kararlarını uygula :)

    YanıtlaSil
  6. Aman tanrım yeni gördüm.Çok teşekkürler elimden geldiğince yapmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil

Iron and Wine dinleyin bence