28 Ocak 2013 Pazartesi

27.01.2013

Ygsden bi bok yapamayacağımı demin çözdüğüm denemede anladım.Sürekli matematik ve türkçe çalışmaktan diğer dersler hakkında bi fikrim kalmamış.Sigara parasından azda olsun kurtarayım diyerek gidip tütün aldım.Kurs hocam herkes sigara sarıyor diye çok sevindi.Günler sonra kursta düzgün çizim yaptım.Limonatacı çizdik güğümlü.Sarma sigara zor çekiliyor.Camel softtan nelere düştüm allam gör beni!
  Annem orta yaş bunalımından yaşlılık bunalımına geçti ve tam anlamıyla bir bencil oldu.Sürekli babamla laf sokuşuyorlar.Canım ailem.......
 Sigara sarmaya çalışırken yatağımın üstü tütüne battı.Bence ben bugün yatağımın üstündekilerden çarpılıcam.Eğer insanlar otobüste düşünme olayını keşfetseydi çağımızda bir sürü filozof olurdu.Ne hikmetse anlamadım günlerdir ergenliğimdeki şarkıların hepsini dinliyorum.Meğer şarkılar güzelmiş ama ben onları anlamıyormuşum.Artık biri çıksın karşıma ve aşık olayım istiyorum.

2 yorum:

  1. o öyle artık biri çıksın karşıma deyince çıkmıyor ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
  2. umutlarım sönmedi benim hala......

    YanıtlaSil

Iron and Wine dinleyin bence