26 Ocak 2013 Cumartesi

26.01.2013

Her şey dün günlerdir yorum yapan anonim yazarla konuşmamla başladı.Yani bugüne dair her şey.Resmen kafamda ışıklar çaktırdı ve ne yapmam gerektiğini anladım.Son bir kaç aydır bütün hayatım iflas etmiş holding sahiplerinin üzüntüsüyle geçiyordu.Üzülüyordum ve üzülüyordum.Kendimi suçluyordum çünkü hayatımı lanetlediğime inanıyordum.Her şeyi denemiştim ama bir şeyi göremiyordum.Göremediğim şeyin basitliği tabi ki de korkunç. 
"Belkide her şey olması gerektiği için böyle ve ben bir şey yapmıyorum."
Kabul etmesi biraz zor gibi geliyor ama bunu algıladıktan sonra resmen kafama güneş doğdu.Böyle olay buymuş.Bu yüzden çok teşekkür ediyorum Eren.
 Ve bugünün diğer sikko içeriklerine gelelim.1'de gitmem gereken kursa 2'de uyanıp 3 civarı gittim.Kurstan nefret ediyorum.Kursta resim hariç her şeyi yapıyorum.Bugün animasyon okumam konusunda bir öneride bulundular ama bende animasyon kazanacak göt yok sevgili seyirciler.O yüzden ne yapacağıma henüz karar vermedim ama umarım yakın bir zamanda karar veririm.Dilanla dalga geçtim bugün çünkü 60 kilo olmuş domuz yavrusu.Benim şişman olduğum zamanlarda o benimle dalga geçerdi.Tartıya çıktığında ve bağırarak indiğinde kas gösterisi yapan erkek edasıyla kazağımı çıkarıp tartıya çıktım ve kilomu görünce ağlanmaya başladı.Gerçekten iğrenç bir kahkaha attım.Onun haricinde otobüsler kesinlikle düşünmek için var.Selah Sue-This World şarkısı beni savaşa hazırlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence