12 Ocak 2013 Cumartesi

12.01.2013

Hiçbir şey yapmıyorsam bile bir iz bırakmalıyım.Bugün dünyanın en berbat günü.Hava yağmurlu.Baş ağrısında öldüm.Tümör çıktı sandım bir an tabi ki değildi.Kendimi dibin de dibinde hissediyorum.Muffin yaptım.Turta yaptım.Kurabiye yaptım.Ellerimde gıda boyaları kaldı.Sol elimde mavi,sağ elimde pembe.Piştikten sonra yiyemedim.Midem bulandı.Aşka inanmıyorum artık.Teoman aklıma geldi.Bi şarkı sözüydü galiba.Anımsayamıyorum.Eski sevgililerimle arkadaş kalıyorum ve hepsi de bu çok tuhaf amına koyayım diyor.Ama onlar gerçekten arkadaşım olabilir.Başka bir şeyim değil.Benim bu ölü hallerime bugün hayatımı siken eski sevgilim teşhis koydu.Aşık olunca düzelcekmişim.Olasılıkları sorgula dedim bende ona.Kaç milyar kişi yaşıyoruz dünyada.Zor o iş.
 Ayrıca aynı şahıs saçlarımı niye kestirdiğimi,boyattığımı sordu.Kızarak sordu.Depresyon yani ne olacak.Benimle ilgili bir sürü şey söyledi.Kalbimi acıttı.İstemedi bunu ama yine de kalbim sızladı.Onu sevmiyorum.Ama bencilim başkalarıyla da olsun istemiyorum.Bugün aklıma yine ona ettiğim beddua geldi.Yüzüne de söylemiştim.Ama allah çabuk tutturdu naparsın.Birine aşık ol sürün o zaman  anlıcan beni diyordum ona hep biz sevgiliyken.Ben başka biri olur sanıyordum.Uzun saçlı,elleri güzel,zayıf ağzı burnu yerinde bi kız.Onunda ayarları bozuk benim için sürünüyo.Allah büyükmüş.
 Arkadaşlarımın eski halini çok özledim bugünde.Eskiden çok eğlenceliydiler şimdi süs bebekleri gibiler.Küçük kadınlarmış gibiler.Üzülüyorum.Kendi tercihleri ama yanlarında eskisi gibi iyi hissetmiyorum koşup kaçasım geliyo.
 Bugün birde deniz doğum günümde napcağımı sordu.Uyucam dedim.Uyucan zaten de onun haricinde napcan dedi bilmiyorum ki dedim.Bi düşüneyim ben dedi,bi fikir bulamadı.Ama doğum günü pastamı at kafalı istediğime karar verdim.Denizle beraberken kendim olabiliyorum.O sanki hep var olmuş en yakın arkadaşım gibi ama eski sevgilim........
 Hayatımın amına koyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence