13 Temmuz 2013 Cumartesi

12.07.2013

Ya arkadaşlar çok boktan her şey gerçekten.Dokuz eylüle hala kayıt yapılamıyo,mimar sinanın gerçek sınav tarihi değilmiş gördüğüm sanki biri ben sınavlara girmeyeyim diye oyun düzenliyo.Zaten bakmayın sürekli konuştuğuma bok gibi çiziyorum.Muhtemelende bi sikim kazanamıcam bu yıl.
 Her neyse koy göte gitsin ya saçlarım dökülcek sıkıntıdan artık.Uğraşmama kararı aldım.Kursa da gitmicem yarın mis gibi kitap alışverişi yapıp evimde ölücem.Belki dikiş dikerim.Dikiş makinem var bu arada ama kullanmıyorum çünkü vaktim yok.Kursa nasıl bi odaklandıysam kendimi siktim resmen.
 Ağzımın bozukluğundan canımın burnuma geldiğini anlamışsınızdır zaten.Her neyse.İnsanlara kötü enerji saçmayı ya da yanımdan çevremden kaçırmayı sevmiyorum ama kötüyken,kötü hissediyorken üstüme gelmeyin.Sizin için yararlı yani.İygeceler.(hala küfretmek istiyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence