2 Temmuz 2013 Salı

02.07.2013

Bazı günler telefonuma nasılsın mesajları gelsin istiyorum.Muhtemelen eski sevgilisinden dert yanacak ya da benimle bir şeyler içmek isteyecek olanlardan değil.Karmaşık bir cümle oldu.4 günün sonunda camel softum bitti.Şimdi kalkıp tütün sarıcam.
 İnsanlar hep kendi dertlerinden bahsediyor,hep ama hep.Çok canım sıkılıyor bu duruma.Beni de hatırlayın arada.Gerçekten söylüyorum.Konuşmayı bile unuttum.Kendim hariç birilerinden destek almayı unuttum.Beni bu kadar da yalnız hissettirmeyin artık.
 Bir de annem bir daha dondurma yer misiniz diye sormasın.Annem hiç samimi gelmiyor.Ya da normal biri olmaya çalışması bir paradoks yaratıyor.
Gece notu: 39 tane sigara sarmışım.Çok güzel bir film izledim ve kız kardeşim çantamın içinin kütüphane gibi olduğunu söyledi (yanımda 4 kitap taşıyorum).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence