4 Temmuz 2013 Perşembe

03.07.2013

Ebemi çizicem o derece resim çalıştım bugün.Kafamda bal kavanozu dökülmüş gibi kokuyor,kusucam.Çok yorgunum.Kafam çok yorgun.Boşayacak kocam olsa diye bakıyorum resmen.Bir şeyleri terk etmek bi insanda alışkanlık falan yapar ama kişiliğinde bulunmaz.Normal şartlarda.Fakat bende hep mevcut.(mevcut kelimesini hatırlamak için 10 saniyeye yakın düşündüm.aslında 10 saniye uzun bir zaman.)
 Bazı insanları falan hatırlarız bazen.Bende o oldu az önce.Önemsemediğiniz insanlar falan işte.O insanlar niye hep çok değer veriyor?Tam bir muamma.Ahahah aklıma gelen anıda o kadar saçma ve komik ki.Anlatma konusunda çok şüpheliyim.Sadece şu kadarını söylemek istiyorum beyazın içindeki tek siyah olduğunuzu düşünün.O derece sırıtırsınız görselde.Heh işte bende öyleydim.Ama yinede hep beraberken eğlenirdik falan.Aralık ayında beni kursa gönderdikleri an geldi aklıma.O kadar komikti ki.Evde yine kaç kız olduğunu hatırlamıyorum ama sayımız baya bir fazlaydı.O kadar kişi gardırobumu işgal edip beni giydirip öyle göndermişlerdi.Giydirme nedenleri tabii ki de benimle beraber ölümsüzlüğe kavuşacak.Her neyse.
 Bunu hatırlayınca bi içim buruldu.Çünkü o zamanlarla kıyaslarsam şu ara gerçekten arkadaş samimiyeti denilen şey hayatımda noksan.O saçma anları o kadar çok özledim ki.
 Belki de bu yüzden çok tiksiniyorum hayatımdan.Çünkü elimdeyken o güzel şeylerin hiçbir zaman kıymetini bilmedim.Anca ah vah etmeyi bildim.
 Umarım mimar sinanı kazanıp siktir olup giderim ve hayatıma sıfırdan başlarım.
 Dip not:Tarih kısmına sürekli 7 yerine 5 yazıyorum.Sanırım beni mayıs ayına kilitlemişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence