12 Temmuz 2013 Cuma

11.07.2013

Yine tarih kısmına 5 yazdım.Mayıs ayında ne yaptığımı merak ediyorum doğrusu.Bazen hafızayı resetlemek çok kolaydır.Dedim ya daha önce belki denk gelmişsinizdir iz bırakmak ancak ve ancak yaralarla mümkün olur.Muhtemelen önümüzdeki yılda bu zamanları belki 2013'ün tamamını hatırlamayacağım.
 Geçen gün yolda yürürken ben yine sitem dolmuşken aynı sözleri sarf ettim.Geçen yıl ne güzeldi! Kız kardeşim hep aynı şeyi söylüyorsun sende önümüzdeki yılda bu yıl için aynılarını söyleyeceksin dedi.Ve bende onay verdim.En çok kullandığım cümlelerde ikinci sırada geliyor.Haklı.Birinci sırada da ben böyle değildim var.Hatta şarkısı mı ne varmış,bir arkadaşım şaka mahiyetinde bana attı bak bu senin şarkın diye.Heh dedim evet tam olduk şimdi.
 Hayatım şu ara yorucu.Sınav stresini ben ömrü hayatım boyunca hiç yaşamamıştım.Keşke biraz daha sorumluluk sahibi olsaydım.Ama şu an elimden gelen pek bir şey yok.
 Her neyse.Ben 7 aylığım bir de beklemeyi sevmiyorum.Beklediğim bütün otobüsler hemen gelirse çok mesut bir insan olucam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence