30 Ağustos 2013 Cuma

30.08.2013

Ihlamur ve yasemin kokusunun neler anlattığını bilmeyen aynı insanlarla atmosferi paylaşıyoruz.Yazık abi ya.Ölün gidin amına koyayım.Her neyse konumuz bu değil.Bu aralar müthişim gerçekten dikiş nakış,resim,kitap,film hatta karaoke bile yapıyorum........(ses tellerime sıçmışlar arkadaşlar).Bol aktiviteli ve bol boş yapmalı günler geçiriyorum.Ama işin en tuhaf tarafı bu aralar gözümde insanlar düşüp düşüp ölüyor.Yahu ne gereksiz insanlarla muhatabım ulan ben.Öyle bir deliriyorum ki böyle konuşurlarken gözümü çıkarıp ağızlarına sokmak istiyorum.
 Bunların haricinde.Bir salise önce annemin arpa pilavı yaptığını öğrendim.Açım.Hatta açoğluaçım.En sevdiğim yemeklerden biri kendisi zaten.Size ne gerçi amına koyayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence