19 Ağustos 2013 Pazartesi

18.08.2013

Alışıyorum.İstediğim şeylerden biri de netlikmiş.Şimdi ne yapacağımı biliyorum planım hazır.Hiç bilmediğim bir hayata alışacağım ve bu beni nevrotik bir şekilde mutlu ediyor.Bu sefer ne yapmayacağımı biliyorum ve neler yapacağımı da.Mutlu olduğumu söyleyemem,kendimle gurur duymuyorum.Sadece yüklerimden arındım.Bunun rahatlığını hissediyorum.
 Ve yeniden canlanıyorum.Yeniden sahip olduğum bir sonbahar hayalim var,yapmak istediğim bir sürü şey var.Bundan sonrasında özleyeceğim insanlar olacak,belki de hayatımın çok sonrasında tekrar yolumun kesişeceği ama şimdilik bunları düşünmemeye çalışıyorum.Geç gelen tatilim başlamış bulunuyor.Her ne kadar hala çizim yapma dürtüsüyle a4lerimi kaldırmamış olsam bile.Ve kendime şubat ayı için bir liste yapıcam.Umarım o zamana kadar yerine getiririm.
-Dikiş dikme konusunu bütün ayrıntılarıyla öğrenmek
-Ygsye tekrar çalışmak ve sınavda bilmediğim soruları yapmamak
-Resim çalışmak,özellikle anatomi ve kumaş
-100 tane kitap okumak
-Haftada en az 3 film izlemek
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence