12 Ağustos 2013 Pazartesi

11.08.2013

Melankoli insanoğlunun en büyük icadıdır elbet.Bu aralar aklım,fikrim sirk cambazları.Sorgulamaya başladım yine.Kendimde yeterli olmayan ya da olup da olmasını ortaya çıkaramadığım şeyler görüyorum.Kendime inanmıyorum.Belki de benliğimi gerçek yönlerinden açığa vurmadığım için kendime sadakatim kalmadı.İçimde bir şey yalan söyleyeceğime inanıyor.Sorgusuz sualsiz güzel.
 Patti Smith yeni ilham kaynağım.Bugüne kadar ilham aldığım sayılı kişiler arasında.Gerçi toplasanız ilham aldığım kişi sayısı 10 u geçmez.Genelde kadınlar olur.Ruhumda bir şey bastırılmış bir anarşiyi seviyor.Ya da bunun ataerkil bir toplumda büyüyüp feminizmle dışavurumu da olabilir.Çocukluğuma indiğimde hiçte cinsiyet ayrımcılığı göremiyorum ama vardır bir hikmeti demeli.Her neyse işte.İlham kaynağı benim için iyidir.İçimden her şeyi yapmak geliyor.Tabii ki şu ara fiziksel koşullarım uygun olmasa da muhtemel ihtimal bir ay sonra tamamen bağımsızlığa kavuşacağım.
 Önümüzdeki hafta pazartesi istanbulda mimar sinanın sınavında olucam.Öyle umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence