7 Ağustos 2013 Çarşamba

07.08.2013

Gücüm yok.Tanrım güçsüz kalmak bu kadar yoğun bir şey olmamalı.Beni bu kadar unutmamalı.Neyse sikerim.Ağlanmayacağım tabii ki.Beni gerginliğe sokan insanlar ve ben konuşamıyorum.Bu yüzden de çok üzülüyorum.Ondan kaçıcam bundan kaçıcam derken kendimden bile kaçmayı başardım amına koyayım.
 Mimar sinan sınavına girmeye korkuyorum ilk aşamayı geçemezsem resim yapmayı ciddi ciddi bırakırım çünkü.Eğer resim yapmayı bırakırsam ne sikim olucam onu da bilmiyorum.Dün akşam aylak adam kitabını bitirdim.C benim için büyük bir adam ama aylak olmaktan korkuyorum.Bunda babamın bana bırakacağı milyarlar olmamasının katkısı da olabilir tabii.
 Bugün dr'dayken bir anda ankara havası çalması çok abes oldu.Bir sürü küfür ettim.20 metrekarede her rafa 10 dakika bakmak suretiyle bir sürü zaman geçirdim.Beni aylardır mutlu eden tek şey başkalarının kurguladığı hayatlarda yaşamak.Bu yüzden dr olsun,netkitap olsun zengin ettim hep.Sahaflardan alışveriş yapamaz oldum.Sahafta yok zaten artık.Sahaf dediğin eski ikinci el kitap satar amına koduklarım tansaşın kitap reyonuna döndü.
 Neyse.Resim konusu muamma.Yarın bayram.Piyangodan para çıksın istediğim kitapları aynı anda alayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence