1 Şubat 2013 Cuma

31.01.2013

Makyaj silmeyi sevmiyorum.Makyaj yapmayı da.Bugün tam anlamıyla günler tepelerden aşağı koşan vahşi atlar misaliydi.Güzel başlayıp bok gibi bitti.Ben pis bir insanım yakınımdaki insanlarla alakalı kötü bir şey olduğunda tam anlamıyla içten üzülemiyorum.Nasıl bir huysa artık.Bugün kitap yazma olayımla ilgili istikrarımı arttırdım.İnsanların benim şiirlerimi,yazılarımı okumalarını çok istiyorum.Bunlar hep ego.Ama mütemadiyen sırtımı dayadığım tek şey şiirlerim.
 Artık burda yazdığım şiirleri her gün bir tane olmak üzere paylaşıcam.Eleştirin,alın duvara atın isterseniz götünüze sokun ama fikirlerinizi merak ediyorum.
 Bi de renkli bi kafanız varsa otobüste insanlar görgü kurallarını ihlal edip siz inene kadar bakıyor.Çok korkunç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence