22 Şubat 2013 Cuma

21.02.2013

Son 58768 kaç gündür her akşam deniz beni teselli ediyor her konuda.Yemin ederim kafamı sikmek istiyorum.Benden nefret edecek sonunda o olcak.Bir arkadaşım vardı.Onu sikeyim.Arkadaşım falan değilmiş.İnsanlardan kazık yemekten,insanların hayatımı sikmesinden hoşlanıyorum.Ama bu kadar da hayvan olmayın amına koyayım.
 Bugün bütün gün agoradaydık.Alışveriş merkezi fobisi olan ben, bu kadar saat bir de starbucksta nasıl oturdu bilmiyorum.Ama cansuya çok güzel bi doğum günü hediyesi aldım.O da yeni bi arkadaş bulmuş bi kaç saniye kıskandım.Denizin nilsuyla konuştuğunu öğrenince de kıskandım.KISKANCIM ÇÜNKÜ.Neyse işte deniz lütfen bu kısımları okuduğunda bilmiyormuş gibi yap.
 Onun haricinde eğlenceli ve akşam saatlerinde yine bişeylere yan bastıklı saatlerdi.Geçmişi özlemiyorum ama geçmişte hissettiklerim o kadar güzeldi ki onları çok özlüyorum.Birde insanlara bu kadar ifşa olunca kendimi çıplak gibi hissediyorum.Gerçekten ben bilinmemesi gereken biriyim.
 Artık şu şubat ayı bitse de iflas etmekten geri dönsem....Herkes bu ayda doğmuş amına koyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence