15 Şubat 2013 Cuma

14.02.2013

İnsanları anlamsız bulmak anlamsız geliyor.Deniz geç cevap yazıyor.Dışarıda.Canım çok sıkılıyor.Sevdiğiniz insanlarla her şeyi konuşabiliyorsanız mükemmel.Hayatımı sikeyim demekten çok sıkıldım.Sanırım az önce babamın horlama sesi geldi.Acıktım ama aç değilim.Canım hiçbir şey yapmak istemiyor.Bugün güzeldi,tuhaftı da ayrıca.Neyin tuhaf olduğunu bilmiyorum.Bi arkadaşımla son beş dakikadır sadece göt kılından bahsediyoruz.Bunun saçma olduğunu biliyorum ve sıkıntıdan nasıl öldüğümü anlatamam.Genel olarak hayatım güzel.Denizle tekrar çıkıyoruz.Sırf sürekli aynı şeyleri söylüyo olmayayım diye bu konu hakkında her zaman bir şey yazmayacağım tabi ki.Bu arada teomanın necip şarkısını dinleyin çok güzel.Sigara içmekten ağzım burnum ağrımış şu an onu anladım.Sevgililer günü olması bana niye bu kadar saçma geliyor acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence