15 Şubat 2013 Cuma

15.02.2013

Sabah saatin 4 olduğunu umarak uyandım.Zaten uyuyamadım.Bi ara yatağın içinden yandaki inşaata bağırdım.Ben bağırmayı kestim ve gürültü kesildi.Her hafta cuma aynı şeyi söylüyorum ve her hafta benim bağırışım bittikten sonra ses kesiliyor.Sonuçta haftada bir gün doya doya uyuyabiliyorum.Bütün gün neredeyse mutfaktaydım.Annemin doğum günü olduğu için yemek yapmaya karar vermiştim.Kız kardeşimle yemek programlarına taş çıkartan bi performansla yemek yaptık.Bi de pasta yaptık.Babam pastacı ama hayvan olduğu için bugün anneme pasta yapmadı.Bizde sürpriz olsun diye kendimiz yapalım dedik.Şakalı bir de doğum günü yazısı yazdık pastanın üstüne.Yedik,içtik,henüz kimse sıçmadı.Ama pastayı görünce bi gülüştük.Zaten süslemelerle yazıyı yazarken bi ara gülmekten mutfak fayanslarına yapıştım.Kitap almaya karar verip çıkmaya üşendim.Artık erkenden uykum geliyor.Resim yapmak istiyorum ama çok yorgunum.Tanımadığım biri az önce twitterda saçma sapan arkadaşlarım arasında dalga geçtiğimiz bi olayın fotoğrafını favorilere aldı.Ne alaka yani?Nesine güldün çok merak ediyorum.Bi de her geçen gün hiçbir şeyi tam anlamıyla bilmediğimi anlıyorum.Her şey hakkında yarım bir fikrim var.Sanırım salağım.Yarın kız günü yapıp sevgilisiz dışarı çıkıcaz.Sonunda herkes birbirini hatırladı.Öyleli bişey işte.
Pastanın üstüne de "İyiki Doğdun Cnm Anam" yazdık.Ki nin ayrı olması gerekiyordu ama kız kardeşimde benim gibi türkçeyi erken yaşta terk ettiği için bilmiyor.Zaten yazıyı da pastaya sığdıramadık cnm yazdık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence