6 Şubat 2013 Çarşamba

06.02.2013

Ölü bir adamın ahtına bir sürü şey söylüyoruz.Sigaralarımız közlere dönüyor içememekten.Dediğin en güzel cümleydi bu biliyorum.Ahmet Erhan şiirlerini okutmalıyım sana,benim kadar seversin.Kimse sormuyor bunu.Sormasınlar istiyorum ama sen paylaşılacak kadar büyük ve paylaşılamayacak kadar iyisin benim için.Yazıyorum ya.Öyle iddia ediyorum.Arkadaşlarım sevmezler yazdıklarımı.Günlük tutmaya niyetliydim oysa.Onun için gelmiştim buraya.Eskisi gibi yazıyorum yine.Yine ve yine.Olduramadıklarım ne güzel kelimedir şimdi.Bir benim ağzıma yakışır.Ahenginde solan bir sürü çiçeği es geçiyorum.Hükümet kötüye gidiyor.Sinirleniyorum.Sen çok güzel seviyorsun.Bu yüzden vazgeçemiyorum belki.Bir olasılık da seni seviyorum.Vaat ettiğim bir sürü şey var hayata.Sırf bunun yüzsüzlüğüne düşüp sevemiyorum seni.Ben bi kendine verdiğim sözleri tutarım.Affet beni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence