27 Ekim 2013 Pazar

27.10.2013

İnsanları tanıdığınızı iddia ediyorsunu.Dalga geçmem gerek sizinle,üzgünüm.Bu bir yetenek olabilir ya da gözlemlemek ya da yaşadıkça oluşan bir olgu.Ve içinizdeki çoğu "gerizekalı" bu konuda kendini iyi zannediyor.Yeni insanlar tanıdıkça daha çok bu durumla karşılaşıyorum.Mesele yaşınıza eklenen +1'ler olamaz.Öyle ki 30 yaşına gelmiş ama hayat tecrübesi sıfıra bile yakın olmayan bir sürü insan tanıdım.Hadi tamam bunu da anlarım da ben niye sinirlendim? Şuna sinirlendim ki hala sinirleniyorum.Kimseye kendimi gösterme çabasında değilim,herkes beni tanısın diye delirmiyorum.Etrafımda ne kadar çok insan varsa o kadar da içime kapanıyorum.Ama gel gelelim ki insanların düşünceleri beni deli ediyor.Yargıları,sözde önsezileri,salak yerine koyma çabaları ve daha bir sürü şey.
 Öyle bir duruma geliyorum ki üstüme "Gerizekalı olan sensin!" yazılı tişörtle gezmek istiyorum.Yıllardır tanıdığım insanlar var,aylardır tanıdığım ve bir kaç haftadır tanıdığım insanlar.Ve her biri benim şansıma olsa gerek psikanaliz üstüne tez yazıp gelmiş gibi davranan aptal sürüsü.
 Hayır siz kim oluyorsunuz da en ufak fikriniz bile olmayan insanlara bu kadar rahat güveniyorsunuz? Ya da hangi cüretle karşınızdakini salak yerine koyuyorsunuz?Yaftalar yapıştırmanızı geçtim bile!
 Durup haftalardır bu durumları izlemekten gerçekten bıktım artık.Delirip herkesin suratına suratına gerçekte ne olduğunu söyleyip gitmek istiyorum.
 Biliyorum her zaman kötü karakter ben olacağım.Ortalık karıştırıyormuş gibi görüneceğim.Ama bunlar benim tahammül sınırlarıma dayanan şeyler ve midesizliğinize gelemediğim şeyler.
 Umarım hepiniz güzel güzel birbirinizden kazık yersiniz de bende zevkle karşıdan sizi izlerim.
Ayrıca canım anason çayı çekti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence