19 Ekim 2013 Cumartesi

19.10.2013

 Hayat garip diye giriş yapmam gerek sanırım.Çünkü şu son 3 günde hayatımı al götüne soklu bir durum yaşadım galiba.Bir sürü yanlış yaptım ve bugün eve yürürken kendimle ilgili en önemli gerçekle yüzleştim.
 Ben kimsenin zannettiği gibi biri değilim.Çözebildiğim kadarıyla kendimi tanıyorum.Ama bugün farkettiğim şey en büyük cevap oldu benim için.Meğer bunca zaman sadece boşuna kendimi yaralamışım.Gerçek sadece 5 dakika suratına bakınca anlaşılacak bir şeymiş.Bu kadar çok kaçıp da cevaptan bir o kadar da uzaklaşmışım.Şu an sadece buruk bir şekilde gülümseyebilirim.Elimden başka bir şey gelmez.Her şey benim istediğim dahilinde yürüyor çünkü.Keşke dediğim bir şey var mı diye düşünürsem tabii ki yok.Ama olmasını istediğim bir şeyler var benim elimde olmayan.
 Bu gece bunca zamandır olan mutsuzluğum nedenini anladım.Ben zaten elimden gelen son şansı çoktan harcamışım.Şu an içimde ufacık bir umut var.Bunun ihtimali beni sevindiriyor.Ama ne kadar gerçek olamayacağını biliyorum.
 Ben mutlu olma şansımı onun gibi yanlış birinde denedim ve yeniden mutlu olma şansım onda kaldı.Ütopik düşüncelere girmeyeceğim.Hayat benden ne istiyorsa onu yapıyorum zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence