2 Kasım 2013 Cumartesi

02.11.2013

"Senin hiç sözcüğün ağrıdı mı,"

Benim değil sözcüğüm her harfim ağrımıştı sevgili Birhan Keskin.Bir şeylere giriş yapmak için alıntılar her zaman güzeldir ki bu harika kelimesine bile hüzün verecek bir alıntıdır.En azından benim için öyle.
Günlük yazacak pek vaktim olmuyor bu sıra.Bir sürü işimde var,bir sürü sorunum da.Bilmediğim bir hayat yaşıyorum yine.Farkına vardığım bir süre içine girdim.Zor geçiyor her şey.
Büyüyorsun,büyüyorsun,büyüyorsun,HER ŞEYİ BÜYÜTÜYORSUN.
Kendimi tanımaktan kaçmaya kadar devam eden tuhaf bir süreç içindeyim.Yapmak istediğim çok şey ve yapmamak istediğim daha da çok şey var.Bu yüzden büyük bir kargaşada kendime oturacak bir yer arıyorum.
Güzel değil hiçbir şey.Biraz ağır,biraz hafif.Ortası namevcut.Sorguluyorum yine.Sorgulamak çok ağır bir şey.Tahmin ettiğinizden fena.Yaşadığınızdan daha kötü.Ciğerlerim çok ağrıyor.Çok sigara içiyorum.Az konuşup çok düşünüyorum.Çok ödev var,çok kitap var.Zaman yok,huzur da ona keza.
Bugünlerde biri çıkıp hadi bırak her şeyi sonsuza kadar şehirden uzak kalacağız dese bir saniyemi düşünmek için geçirmem onay veririm.Ve bu konuda hiçbir şeyi düşünmeyecek mazeretler sunmayacak kadar ciddiyim.
Artık insanlar bana çok sığ,çok yavan ve çok bayağı.Kendi derinliğimin altında eziliyorum.Kendimi sevmiyorum,kendimi tanıyorum.Egom her insan kadar var.Ama kesin bir kanıda bulanacağım.Etrafımdaki hiç kimse gerçek hayatlar yaşamıyor ve düşünmek nedir bilmiyor.Bunun sığlığı beni kevgire çeviriyor.Büyüyorum ve olayları büyütüyorum.Belki kendimde değiştiremeyeceğim şeylerden dolayı,belki de lüzumundan fazla gevşekliğe katlanamadığımdan dolayı.Daha sofistike,daha incelikli,daha derin düşünceler kendimi bana tanıtıyor.
Ve gerçekten artık olmadığım kişi olmaktan,dinliyormuş gibi davranmaktan haddinden fazla sıkıldım.
Yarın gidip ot dergisini almalıyım,renk ödevlerini bitirmeliyim ve benzeri türevler.Ve artık buna benzer şeylerin içinde olduğunca az bulunmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence