15 Kasım 2013 Cuma

15.11.2013

 Çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook zor zaman aralığı geçirdim.Saçma sapan bir sürü şey yaşadım.Tanıdığım insanları tekrar tanıdım.Gözlerinde ne kadar değerli olduğuma dair bir sürü bilgi edindim.Hepsi o kadar aşağılayıcı,üzücü,sinir bozucu ve yorucuydu ki bugün son raddesine ulaştı.
 Artık bir şeyleri değiştirmenin zamanı olduğunun farkına vardım.Etrafımda kalan insanlara ayrı bir samimiyet duymaya başladım.Bu da içimi ısıtıyor doğrusu.O gri,karanlık,saçma,karmakarışık bir yerden huzur dolu bir şeylere geçtim.İçim epeydir bu kadar sakin olmamıştı,bu kadar dingin hissetmemiştim.Bir şeylerin henüz sonunun gelmediğini biliyorum ama bu olayların artık bana zarar vermesine izin vermeyeceğimi de biliyorum.Umarım bu sefer kararlarıma saygılı olurum ve kendime zarar vermem.Sağlıcakla kalın.
 Ehee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence