16 Eylül 2013 Pazartesi

Kısa Özet

-Dokuz Eylül GSF Tekstil Tasarım öğrencisi olarak hayatıma devam ediyorum.Belki memnun kalırsam bölümden değiştirmem.Okuldan memnun kalırsam da burda kalırım ama hiçbiri olmazsa istanbuldaki sınavları artık bi deneyeyim yani içimde ukde kaldı.
-Çekirdek kadro olarak üniversiteye nakloluyoruz.Gerçekten hiçbir şekilde ayrılamıyormuşuz.
-Dişçi koltuğunda soğuk terler döktüğüm,mide spazmları geçirdiğim halde yarın itibariyle dişlerimi yaptırmaya gidiyorum.
-Kendime bir şeyler dikip giyebilecek kadar dikiş makinesini kullanmayı öğrenmişim.Sürekli etek dikiyorum.
-Bütün bir yılı oğlan çocuğu edasında geçirdikten sonra bana bi haller oldu kız çocuğu sıfatına geçtim.Son 1-2 haftadır etekten başka bir şeyi zor giydim.
-Onun haricinde evden çıkmak istemeyecek kadar dışarıdan ve dışarıdaki o boş saçma insanlardan soğudum.Yolda yürürken bile sinirden geberiyorum.
Böyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence