7 Eylül 2013 Cumartesi

07.09.2013

 Yaşamak zannettiğimden de zor.Sonbahar geldi.Kış gibi.Ya da yaz.Bilmiyorum biraz mevsimsiz gibiyim.Boğazım şiş.Burnum akıyor.
 Kimseden zevk almıyorum,kimse eğlendirmiyor,kimse ilgimi çekmiyor.İnsanlardan uzaklaşınca kendime sarılıyorum...
 Şımarık çocuklar gibi sürekli sıkılıyorum hayatımın içinde olan şeylerden.Yenisini istemeye yüzüm yok.Korkuyorum.Hava soğuk gibi.Sigara içemiyorum.
 Ruhumda sancılar yaratan insanlar ve anılar var.Geriye almak istediğim şeyler var.Geriye almak istedikçe pişmanlığım artıyor.Her şey bana ait değilmiş gibi.
 Gece diye tekrarlıyorum bir süredir kendime.Gece gibi bir şey lazım benim hayatıma.Ruhunda geceye dair bir şey olan.Gece gibi olan.
 Birini sevebilmek istiyorum.Kalbim çarpmıyor.Kalbime çarpılmasın istiyorum artık.Kırılmadan sevebilmek istiyorum.Zor gibi.
 Kendime sözler veriyorum.Tutamıyorum.Kendimi hiç sevmiyorum.Belki kendimi sevsem...Kendimi bile sevmeyi beceremiyorken bir de arsız isteklerde bulunuyorum.
 Sadece güzel bir tek umuda sahibim.Sonbahar güzel geçmek zorunda.Bir şeyler değişsin.Ben kendimde yaşamaya başlamadan bir an önce bir şeyler değişsin.

 İyi sonbaharlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence