21 Eylül 2013 Cumartesi

Çok Sinirliyim Ulan

Kendi halinde bir şeyler yazmaya çalışan biriyim.Yazmak benim için apayrı bir şey ve uzun zamandır yazabileceğim herhangi bir ortam oluşmadığından yazamıyorum diye kendimi yiyordum.Yazabilmek için o transa girdiren melankoliyi tutturana kadar yapmadığımı bırakmadım.Gerçekten bu konu üzerinde aşırı derecede beyin patlattım ve uğraştım.Üstüne emek karşılığı olarak yazılarımın,şiirlerimin hatta "buradaki günlüklerimin" yaklaşık bir yılı aşkın bir süredir twitterda yazdıklarımı çalan kişi tarafından çalındığını gördüm.Tamam alıntı yaparsın,linki falan koyarsın gıkım çıkmaz,hatta gurur duyarım yazılarım beğeniliyor diye.Fakat bu durum çok farklı.Çalma işlerine tahammülüm yok.Her neyse arkadaşlar vatandaş 18 yaşında ki bence 15,mina adında,istanbulda yaşayan bir plankton.İdrak ettiğim kadarıyla şu ortam meraklısı dediğimiz tiplerden ve ergenliğinin henüz en deli fırtınalarında yaşıyor.Twitter adresini spam yeme korkusundan kapattı.Kapatmadan öncede hesabımı iyi hacklemişsiniz gibi saçma sapan şeyler yazdı.Bu da tumblr adresi: http://buralarcokgay.tumblr.com/
 Arkadaş bi söyleyeyim dedim sonuç olarak ama bu sübyan eğer olur da izmir sınırlarına girerde haberim olursa o vakit bıçak şov yapıcam.......Şakayla karışık gerçekten çok sinirlendim.Her neyse arkadaşlar bilginize olsun tumblr adresi bu takip eden varsa yazdıklarının kendine ait olmadığını bilsin.İygünler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence