2 Mart 2013 Cumartesi

Yazmadığım Günler-01.03.2013

Abi bu zaman kavramı benlik değil hiç.Zaten zaman kavramının anasını sikip doğmuşum.Yıllarca arkadaşlarım tuğba kuruyemiş vitrininin her santimetre karesinde dakikalarca,kimi zaman saatlerce beni bekledi.Hiçbir zaman istediğim saatte uyanamadım.
 Skip James'te güzel bi abimiz.Adam o kadar sene bluesla karı kız kaldırıp gidip rahip olmuş o da çok ayrı tabi.
 Cansu'da kaldığım geceden beri hayata 4 elle 6 bacakla sarıldım.Kafamda güneşler açıyor.Bu kız bana cidden çok iyi geliyor.O yüzden onuda göğüs kafesime sokup orada yaşatmak istiyorum.
 Doğum günüm ve önceki günü bol sürprizli ve güzelli geçti.Doğum günü sabahı "ANANIZI SİKEYİM" diyerek uyandım.Sabah kahvaltı hazırlarken mutfak tezgahına bıçak sapladım.Sonra cansu geldi kahvaltı falan derken sakinleştim.Sonra dışarı çıktık tekrar asasım kesesim geldi.Doğum günü pastamla gelen bıçakla kısa bir şov yaptım.Eğlenceli,hoş bir gün oldu.Uzun zamandan sonra insanların beni sevdiğini hissettim.Sonuçta o gün doğum günümde ve yanımdalardı.Bu yüzdende aşırı duygulandım tabi ki.Bir sürü kitap,tavandaki at resmine arkadaş bir resim,bi de savaşçı kurbağa illüstrasyonu hediye aldım.Hediyelerime nikahı basıcam sanırım.Hepsi çok anlamlıydı benim için.
 Deniz bunları okurken kendin için bir şey bulamayacaksın çünkü hepsini deftere yazıcam ;););));););9,9).AMA İYİ Kİ VARSIN :'(
 Birde yarın olsun istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence