15 Mart 2013 Cuma

15.03.2013

Dünyanın en boktan insanı olduğum kanısına tabi ki de varabilirim.Yazıyorum.Silah zoruyla etrafımdakilere okutuyorum.Amy Winehouse'un Frank albümü hakkında ne zaman konuşmaya başlasam neredeyse akıl sağlığımı sorgulayan bakışlara maruz kalıyorum.Einstein'in "İzafiyet Teorisi" kitabını aldım.Okuyunca bilim adamı olucam.Oley.Haricinde de sınava tepecik denilen izmirde yaşayan güzel insanlarımızın yakından bileceği bir yerde giriyorum.Bang bang!
 Eğer bunu okuyorsanız sadece 2 dakikanızı bana ayırıp küfredin.Evet küfredin.Moda tasarım okumak istediğimi söylüyorum ama bunun benim için mühendislik okumakla pek bir farkı kalmadı.Okul okuyup iş bulmak tamamen benim beynime aykırı bir olay.Ki buna keza moda alanında isteğimin gerçekleştiğini düşünsenize.Zengin,ünlü ve rahatsız biri.Bu doğa anaya tamamen bir hakaret olur.Ayrıca bu hayaller dahilinde yazmaya devam etsem.Kitap çıkarsam.İnsanlar sadece benim için kitaplarımı okur.Yazdıklarım için değil.Bu da benim için intihar girişimi olur.
 Tabi ki de geleceği bilmiyorum ama moda tasarımı okuyunca istediğim kişi olmuyorum.Sadece istediğimi yapmış oluyorum.
 Benim için en iyi iş mahalle terzisi açıp,yazı yazmaya devam etmek sanırım.Amy Winehouse'u da öldüğü için dinlemeyin amın evlatları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence