25 Haziran 2013 Salı

1,2,3,3,153465973,75496743,47875496+7+979

Akşam kalem kırma partisi düzenleyeceğim gençler.Cemiyette Pişiyorum-Adım At Boka Bat eşliğinde.İllegal herhangi bir etkiye maruz kalmazsam bundan sonra resim yapmayı bırakıyorum.Sorsanız ressam adı bilmem ilgilenmem ama senelerdir götümü yırtıyorum çizim diye.Yeteneğin var diyenlerinde safi orospu beyinli olduğunu düşünüyorum.Bu saatten sonra da benden bi sikim olmaz zaten.Artık hayırlısı ne tutarsa bahtıma.

Dip not:Ve yine sorsanız edebiyat diye size saatlerce anlatacak şeyim var.Çünkü ben beyinsiz salağın tekiyim.
Dip not 2: Geçen senede aynı boku yapıp 1 yılı üniversitesiz geçirdim.Dünden beri kendimle öyle bi kavga ettim ki sonuç bugün kursa gitmemden yana.Düşüncem şu siktiğimin üniversitesini kazanayım da sonra zaten sikimde olmaz resim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence