2 Haziran 2012 Cumartesi

Sarhoş olmuşsun

Susarak deniyorum şansımı.Konuşarak kaybettiğim çok şey var.Sesim karşında titrememeliydi.Sen bana sarılmalıydın.Ben kendimi bu kadar aciz hissetmemeliydim.Ama hepsi oldu.
 Sonra öpüştük.Sanki senin ilgine açmışım gibi defalarca öptüm seni.Sen şaşırmıştın.Günah çıkarıyordum ben aslında.Bana sarılmalıydın.Şimdiyse beni daha çok isteyeceksin.Daha çok.Daha çok düşüneceksin.
 Sadece sarılacaktın.Sen sarılacaktın.
 Ağlamazdım zaten.Senin karşında ağlamazdım.
 Senin karşında sana yenilmezdim.
 Savaşmıyoruz sevgilim.Ama senin gardların bana ağır.Bana çok.
 Sen aslında beni eve bırakırken o sözleri söyleyen adam olmasın.Öyle sevmelisin beni.Öyle istemelisin.
 Biliyorum.Benim için çok şey yapıyorsun.
 Senden bana sarılmanı istiyorum sadece bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence