13 Eylül 2016 Salı

13.09.2016

 Hayatım çok mu düzgün gitti? Çok mu yokuş çıktım? Yoksa yokuş zannettiğim her yol bir koşu bandına mı dönüştü bilmiyorum. Bildiğim şeylerde beni yürümeye itiyor.
 Sanki başlangıç noktama geri döndüm. Sanki en başındayım ve sanki sonundayım da. Hiçbir şey hissetmiyorum. Hissetmek umrumda dahi değil. Garip. Senelerce burada hissiyatımdan bahsettim. Bu tükenmişlik noktası gerçekten garip.
 Sonbahar geldi. İçimde sonbahar umudu yok. Korkutucu. Siz anlamazsınız. İçimde kalan küçük bir kısım hayretler içinde izliyor bizi. Nasıl bu kadar taş tuttuk? Anlamıyor. Anlamasın. Anlaması çok kötü olurdu.
 Bilmediğim o kapılardan girdim. Şimdi herkesim. Eskiden tek olduğumu iddia ederdim. Şimdi o kadar çoğulum ki,
 Garip,korkutucu ve inanılmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence