10 Kasım 2013 Pazar

09.11.2013

Yeter ya gerçekten yeter.Düşünebiliyorum,görebiliyorum.Her görüşe saygım var,sonsuzda.Ama ben yarın saat 9'u 5 geçe siren sesi duymak istemiyorum.Törenlere katılım zorunluluğu istemiyorum.Atatürk olmasaydı baban kim olurdulu cümleler istemiyorum.Değişti düşüncem çünkü kafamın içinde kullanılmaya arz edilmiş bir beyin var.Ve insanların en iyi koşullarda yaşamasını isteyen bir ideaya sahibim.
 Sevgili arkadaşlar,canım insanlar ben kasti olarak katliam emirlerine onay veren zatları sevemem.Ölümlerini doğumlarını anamam.Buna hangi insanın içi el veriyor buna da şaşarım.İnsan ulan! İnsan nefes alması beklenen varlık.Irkları seçimleri yüzünden ölemez.
 Ve siz dar görüşlü hiçbir zaman da bir yere gelemeyecek olan beyinlerde size dikte edilen bu kalıp düşüncelere itaat edersiniz.Araştırın sevgili arkadaşlar,instagrama fotoğraf yükleyeceğinize bir iki bilginiz olsun kendi düşüncenizi savunacak.Belki çok etkili bir cümle kurarsınız da bende ikna olurum görüşünüze.Ama bana bu lay lay lom fikirlerle gelmeyin.
 Şuna bi inanın önce doğru olan düşünce elbet yerini bulur,elbet gerçeği bulur.Biri yapmaz öbürü yapar.Biri düşünmezse öbürü düşünür.Ama siz daha görüşlerinizi yan masa duymasın diye sessiz belirtiyorsanız,hala annenizden babanızdan duyduğunuz,lisede ilkokulda öğretmenlerinizin öğrettiği zırvalara taama ediyorsanız orada bir durunda kendinizi dinleyin.Bu kadar basit misiniz? Bu kadar mı akıllı değilsiniz? Siz yapamaz mıydınız?
 Ben ne teröristim,ne de tanımladığınız gibi yobaz.Benim düşüncelerim var.Her gün gelişebilir.Ama inandığım bir şey varsa o da insan önemlidir.En kötüsü bile.
 Ki bunu gezi eylemleriyle birleştiren arkadaşlar,siz sıcak yataklarınızda yatarken sokaklardaydım da evde olduğum zamanlarda günlerce uyuyamadım da.Ağlamaktan,düşünmekten kahrolduğum çok zaman geçirdim.Sizin sandığınızın aksine.
 O yüzden "ön yargılarınıza" bir son verin ve saygı duyarak başlayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence