26 Mayıs 2013 Pazar

TEOMAN ABİ TEOMAN

Ya şu an duygularımın karışıklığının tavan yaptığı için götü başı bi yerde bi yazı olacak.Tanrım bugün hayatımın en iyi günüydü.Ergenliğimin en tavan yaptığı günlerden beri Teoman konseri diye yanıp tutuşuyorum.Bi  de içimde ukde kalan Iron Maiden oldu tabi.Her neyse işte.Kendime gelme sıralarımda ooze venue'ye sürekli geliyordu Teoman.Hatta şöyle ki durum;arka sokak kafeye gelen konser takvimlerinden koleksiyonum var.Bi kaç kere gitmeye yeltendim.Paramı biriktirdim hep bi yamuk çıktı.Yok efendim nasıl döncez,okulu cartu curtu var.Her seferinde bi engeli oldu.En son benden yaşça büyük Teoman manyağı kuzenimi kafaladım.Biletleri falan alcaz.Ertesi gün işe gidecek diye o da caydı.En son Türkiye konseri de babylondaydı.Bornovaya gidemiyoruz,çeşmeye nasıl gidicez diyerekten ona da gidemedik.Sonra 2 yıl bağrımda taşla yaşadım tabi ki.Evde Teoman dinleyip kendimi kestim,çocuğumu kestim,anamı babamı kestim.Her sene aman konser vericek aman müziğe döndü diye haberler alıp sonunda hüsranla karalar bağladım.Taa kii şu freezone konser olayına kadar.Anında gittik bilet aldık.Yaşımız kemale erdi artık.Hem atakanın arabası da var bi problem kalmadı diyerek gün saya saya konseri bekledik.
 Allahım bugün sabah kalktım.Giyindim hazırlandım.Cansu geldi gittik bizim dükkanda hülyayı bekledik.Sonra arenayı arıcaz diye karşıyaka yollarına saptık.Sonunda bulduk gittik.Bi 4 saat beklemişizdir.Kapı açılışı sırasında manyağın biri suratıma içtiği suyu püskürdü.Yarım saat sövdüm sanırım.İyyyyyyyrençti.
 Sonra koşa koşa konser alanına gittik.Tansiyonumuz falan düştü beklerken ayılıp bayıldık böyle.Her şey Teoman sahneye çıkana kadarmış.Yemin ederim severken parçalara ayırırım onu.Bi ara sesimin kesildiğini hatırlıyorum.Bağırmak götümü yırttım sanırım.Sanki biri aldı beni başka gezegene fırlattı ya.Anan öldü deseler aaaaaaaaaaa teoman diye bağıracak moddaydım.
 Belki eskiden takip eden varsa blogumu gönülçelen şarkısıyla olan mazimi bilir.Heh işte ben o şarkıda ağladım bugün amına koyim.Salya sümük söyledim.3 yıldır ilk defa dinledim ama yine olsa yine yaparım.
 Bu arada teomanın bu grubuda ne götü başı ayrı insanlardan oluşuyo görseniz anlarsınız.Gitaristlerden biri kendini santana zannediyo,diğeri iron maiden grup üyesi,diğeri fazıl sayın yanında çalışıyo.Vokalist trt korosundan gelmiş.Keman sıladan teomana geçmiş.Sanırım bi düzgün bateristiydi.
 Hangi şarkıyı söyledi pek hatırlamıyorum.Uyuyup uyanınca beynimin yerine oturacağını düşünüyorum.Ama kapanışı tek başına dansla yaptı ya orda koptum gittim gerçekten.Son kalan gücümü de orada kullandım.Performansı en iyi olan şarkılarda iki yabancı ve güzel bir gündü.Konser alanı birden başka bi yere döndü.
 Ya abi bu nasıl bi adam saçını atışı ayrı,gülüşü ayrı,sesi apayrı.Beni kuması olarak alsa gerçekten gıkım çıkmaz.Aşığım ulan gerçekten aşığım.
 Bi de nasıl şanslı piçlersek artık konser çıkışı dibindeki kafeye oturduk.Eve dönerken arkamızdaki arabada teoman vardı.Hepimizin kafası kolu dışarı olduğu bi kaç dakika yaşandı.Son ses teoman şarkısı açınca vokalisti bize el kol yaptı.Cansu hemen TEOMAAAN ORDAAA MIIII BAK DOĞRUYU SÖYLEE diye bağırdı.O da yok olduğu işaret etti.Arabayı takip edelim dedik alsancağa gidiyosa peşine düşelim diye.Bi arkasına geçtik.Sonra bastı gaza gitti amına koyim.Sanırım sapık gibi takip ettiğimiz için o kadar hızlı gitti...
 Dip not:Şimdi bunun üstüne de bi daha youtubea teoman yazmaya elim gitmez amına koyim.Canlı dinledikten sonra küfür gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Iron and Wine dinleyin bence